میزبانی گهرپارک در روز گردشگری از فرهیختگان استان کرمان

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیرجان از بازدید جمعی از نویسندگان، عکاسان، مستند سازان و چهره‌های ماندگار استان کرمان از دهکده گردشگری گهرپارک همزمان با روز جهانی گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا، وحید حسینی گفت: نویسندگان، عکاسان، مستند سازان و تعدای از چهره‌های فرهیخته، فرهنگی و ماندگار استان کرمان به مناسبت روز گردشگری، در اردوی نیم روزه که از سوی محمد جواهری مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر برگزار شد، از بزرگترین دهکده گردشگری ایران بازدید کردند.

سرپرست میراث‌فرهنگی سیرجان افزود: موزه دفاع مقدس، مزرعه حیوانات، دره درق و دریاچه مصنوعی از جمله بخش‌هایی بود که فرهیختگان در دهکده گردشگری سیرجان از آن بازدید داشتند.

او در ادامه بیان کرد: در این بازدید احسان اسداللهی مدیر تشریفات گهر پارک، چهره‌های ماندگار استان را همراهی و در مورد طرح‌های درحال ساخت این پروژه بزرگ گردشگری کشور، توضیحات کاملی را ارائه کرد.

حسینی اظهار کرد: در حاشیه این بازدید، نشست صمیمانه‌ای در سالن آمفی تئاتر گلخانه‌ای این دهکده گردشگری برگزار شد و به پاس زحمات محمد جواهری مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر و محمد حسین نخعی مدیرعامل دهکده گردشگری گهرپارک دو اثر نفیس از آثار معرق هنرمندان سیرجان به نمایندگی از فرهیختگان استان به مدیریت تشریفات گهر پارک اهدا شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: این اردوی نیم روزه با پیگیری محمد حسین توکلی یکی از چهره‌های شاخص فرهنگی سیرجان، همت و همکاری مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر و مدیرعامل دهکده گردشگری گهرپارک برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700438
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha